Tema: Re: Alternatyvos
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-02-03 17:27:06
2015-02-03 16:45, Bronco rašė:

> Būtent. Kažkada seniai seniai, kai pirmą sykį nuvykau į Lenkiją, tai
> pirmas įspūdis toks ir buvo, jog jomajo, taigi jie kalba visai kita
> kalba, nei esu girdėjęs Vilniuje ir Vilniaus apylinkėse :)

Kažkada tik po nepriklausomybės atgavimo poilsiavau vienuose poilsio
namuose ir ten taip pat poilsiavo lenkų šeima, atvykusi aplankyti
giminių į Vilniaus kraštą. Tai jie buvo šoke dėl to, kad aš geriau
supratau ir geriau lenkiškai kalbėjau (ačiū Lenkijos televizijai) nei jų
"lenkai" giminaičiai Lietuvoje :) Jie tiesiog nelabai suprasdavo ką anie
tuteišiškai sako, o anie nesuprasdavo ką jie lenkiškai sako :)