Tema: Re: Alternatyvos
Autorius: Bronco
Data: 2015-02-02 22:54:18
On 2015-02-02 21:44, Linas Petkevičius wrote:
> Arba jei dirbi statistiniame lietuviskame versle. Kombinacija anglu +
> rusu statistiniam lietuvaiciui kolkas geriau nei anglu + vokieciu/ispanu
> prancuzu.

Gal gal. Čia tik kyla tas amžinas kazualistinis klausimas - dirba
"statistiniame lietuviškame versle" todėl, jog moka tik rusų kalbą, ar
moka (išmoko) rusų kalbą, todėl jog jame norėjo dirbti? Gal mokėtų ne
rusų, o pvz. vokiečių, tai dirbtų ne statistiniame lietuviškame versle?

Sunku pasakyt, klausimas labai filosofinis :) Anyway, aš beveik
įsitikinęs, jog jei moki tik tą lietuviui "geriausią kalbų derinį", tai
šansų dirbti ne standartiniame lietuviškame versle lieka ženkliai mažiau.