Tema: Re: Alternatyvos
Autorius: ROOTS
Data: 2015-02-03 12:59:53
Bl tu beviltiskas.

"Caponi"  wrote in message news:mao3b4$gls$1@trimpas.omnitel.net...

"budulis vulgaris" <bv@lindyne.lt> wrote in message
news:mao29j$fu3$1@trimpas.omnitel.net...

> Demagogas tamsta totalus.

Jei demagogija yra pasiulymas zmogui tobuleti (siuo atveju pasimokint
papildoma uzsienio kalba, nes
daugiau is mano puses jokio pasiulymo nebuvo), tada jo, as demagogas, bet
turiu itarima, kad toks
termino aiskinimas yra eilinis ponulio fantazijos vaisius ar ne?

> Aš tiesiog nusistebėjau siūlymu mokintis rusų kalb, nebent jau imama
> ruoštis fašistinės Rusijos okupacijai.

Dar karta - rusu kalba nieko bendro neturi su jokia ideologija, fasistais ir
okupacijom, kaip ir bet
kuri kita kalba su bet kuriuo kitu rezimu.

> Ta proga tu puolei mane beretizmu kaltinti bei rusus ginti.

Galima citata? Nes siaip as nei rusu, nei Rusijos nei gyniau, nei puoliau,
nei nuomones apie juos
reiskiau, o kad fasizmas nelygu komunizmui parasyta net tavo pateiktam
vikipedijos linke (akivaizdu,
kad paciam su skaitymu (ar teksto suvokimu) problema, nes, pvz., apie
beretizma ne as rasiau), taip
kad priekaistai is mano puses tau buvo tik savoku painiojime ir neaisku
kokiais pagrindais prie
kalbos bandyme prikergt kazkokius rezimus, okupacijas ir kitas savo
fantazijas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/