Tema: Re: Alternatyvos
Autorius: Bronco
Data: 2015-02-03 18:26:22
On 2015-02-03 17:18, Linas Petkevičius wrote:
> Jei stipriai pasiknisti, tai turbut kas antrame pas mus rastumeme po
> lenka ginekologiniam medyje. Tuteisai ne isimtis, todel sakyti kad tik
> 50-ame, manau butu netikslu.

OK, jei jau taip gilintis į "ginekologiją" :) tai performuluosiu savo
teiginį:

Kas 50-ame Vilniaus krašto "lenke" rastum daugiau lenkiško kraujo, nei
eiliniame lietuvyje. Dabar OK? ;)

Iš esmės, aš tą ir norėjau pasakyti, jog mes visi vienodi, bet Vilniaus
krašte gyvenantys žmonės kažkodėl įvardina save "lenkais". Nors tas
"kažkodėl" yra grynai retorinis klausimas ir atsakymas yra žinomas iš
istorijos.