Tema: Re: Cia tipo viskas OK?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-09-15 16:36:50
Tuo metu negaudavo dar. Todel tai buvo bulviu maisas.

"NeLabaispauda"  wrote in message news:mt93ob$849$1@trimpas.omnitel.net...

Vel rasai apie nebutus dalykus.
Cia gi viskas paprasta. Paysera yra prilyginta kredito istaigai ir dabar jau
gauna info apie aresta.
Dyrikas gali zinoti ir pasilikti valdyma, kad ir 10 banku saskaitu. Jis tuo
nepasinaudos.
Bulviu maisa gali imti ir suesti (pvz uz grotu budamas).
Jauti skirtuma?

Ir nera ko cia rasyti, kas butu, jei butu, nes yvlo atveju viskas paprastai