Tema: Re: Cia tipo viskas OK?
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2015-09-11 15:59:07
Snoro atvejo nezinau. Cia gali buti, kad galioja dar vienas specialusis
istatymas - finansiniu instituciju.
Ten gali buti kazko prirasyta, be to, indeliai draudziami, tai nelabai ka as
cia ir pasakysiu apie bankomata.
Kas del nesigincijo, mano aprasytu atveju, butu viskas i vienus vartus. Net
is vmi ismusam.