Tema: Re: Cia tipo viskas OK?
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2015-09-11 15:25:21
IMHO, ne skolininkas o bankroto adminas.
Nežianau ar įbį yra imperatyvus, bet kad pazeide teises, tai faktas.
Tos imones dyrikas, kai dare pavedima, jau turejo zinoti (zinojo ar ne, ne
esme, nes privalejo zinoti), kad atsiskaitymas
su vienu kreditorium yra draudziamas ir neteisetas veiksmas. Taigi dyrikas
padare pazeidima, kuri gal ten kas ir ivertins.
Bet dabar to pasekme, kad babkes nukeliavo. Vadinasi, reikalaus is to
kreditoriaus grazinti.
Ziurint kiek tu pinigu. Baudziakas 222 artai 223, tiksliai nepamenu, ka ten
sako, uz tokius dalykus. Su baudziakais reikalu neturiu.