Tema: Re: Realus mokesciai nuo algos
Autorius: Mister RR
Data: 2012-02-23 20:52:35
Bet as tikrai nesuprantu tavo motyvu tokio nesamoningo rasymo. Atrodo
uzdaviau viena klausima, pats net nesiteikei atsakyt, bet uztat apie
kazkokias treciarusias smulkmenas ir kitokius visiskai neaktualius
niuansuS gali nors ir 100 valandu rasyt. Ir dar tokiu pasyviu-agresyviu
tonu. Kokia prasme? Niekam tai nei aktualu nei idomu.

> nu ir?
> tau tas procentas nepatinka? nori mazesnio?
> ar ciabandai izvelgti kazkoki mulkinima?

Na jei butum skaites ka rasiau, as paklausiau ar sis procentas yra visi
mokesciai Lietuvoje. Viskas, man daugiau nieko nereikia.

> tas tiesa. kie kalbejau su kolega imonessavininkuDE, tai ten daug
> daugiau moka.
> VA pvz Latvijoje, jei apyvarta iki 100K euru, tai yra tik vienas
> mokestis - 9 % nuo apyvartos.
> Darbuotoju max kiekis atrodo 5 vnt.
> Gali orientuotis i Latvija :)

Kur man reikes ten ir orentuosiuosi :) O Vokietyje is vis jau N metu nera
vieta kur zmones vaziuoja dirbt ir uzsidirbt daug pinigu, netgi
priesingai, norintys uzsidirbt daznai bega ir is ten.