Tema: Re: Realus mokesciai nuo algos
Autorius: Renookas
Data: 2012-02-21 11:05:42
nu atsiprayssiu kedai, pagalvojau kazkaip beskaitydamas kad ten tu taip
sudeliojai, o is tikruju tik paksutinis toje virtineje buvai. cia jau tikrai
persiprasau:)
is tikruju sita tema atrode tokia paprasta o gavosi tokiu nesamoniu kratinys
tai dar pats prisidejau :D

"KEdas"  parašė naujienų news:jhu0r5$ml7$1@trimpas.omnitel.net...

Kur tu matai MANO paskaičiavimus? Žinojau, kad skaityti nelabai moki,
bet kad šitaip ...