Tema: Re: Realus mokesciai nuo algos
Autorius: VNO
Data: 2012-02-21 10:26:52
> As nesuprantu is kur zmonems toks noras pastoviai vaidint gudrucius ir
> prikisinet kazkokias nesamones, nei zinai ka as darau nei kam mokescius
> moku ir ar man tavo patarimo is vis reikia. Ko man reikejo tai paklausiau,
> ko man nereikia, man visai neidomu.

aha.
geriau rasyti nesamones apie tai ko nesuprati ir skaiciuoti mistinius % ;)

> Pateikta pvz, kad nuo darbo vietos kainos tau nubyra tik 55-60%. Atleisk
> jei blogai isireiskiau, ne "alga" bet darbo vietos kaina. dabar geriau?

nu ir?
tau tas procentas nepatinka? nori mazesnio?
ar ciabandai izvelgti kazkoki mulkinima?

> Gal but as ne i Lietuva orentuojuosi? Gal but domiuosi tik todel, kad kai
> kur labai reklamuojama, jog o pas mus mokesciai vieni mazesniu europoje
> tik iki 33%...

tas tiesa. kie kalbejau su kolega imonessavininkuDE, tai ten daug daugiau moka.
VA pvz Latvijoje, jei apyvarta iki 100K euru, tai yra tik vienas mokestis - 9 % nuo apyvartos.
Darbuotoju max kiekis atrodo 5 vnt.
Gali orientuotis i Latvija :)

VNO