Tema: Re: Realus mokesciai nuo algos
Autorius: Mister RR
Data: 2012-02-20 22:53:20
> tai nemokek.
> ikurk uab'a ar ind.veikla ir pateik savo paslauga ex-darbdaviui.
> Jis tau rankas uz tai buciuos. :D
> mokescius visus mokesi pats! arba nemoksi, jei noresi.

As nesuprantu is kur zmonems toks noras pastoviai vaidint gudrucius ir
prikisinet kazkokias nesamones, nei zinai ka as darau nei kam mokescius
moku ir ar man tavo patarimo is vis reikia. Ko man reikejo tai paklausiau,
ko man nereikia, man visai neidomu.

> idemiai laukiu pvz!

Pateikta pvz, kad nuo darbo vietos kainos tau nubyra tik 55-60%. Atleisk
jei blogai isireiskiau, ne "alga" bet darbo vietos kaina. dabar geriau?

> deja skersaant zodzio gross.
> lietuviskai moki?

Gal but as ne i Lietuva orentuojuosi? Gal but domiuosi tik todel, kad kai
kur labai reklamuojama, jog o pas mus mokesciai vieni mazesniu europoje
tik iki 33%...

> ne itema yra "nesamone skirta mulkint zmones" :D
> bet tu to net nesuvoki kiek matau :D

Na tai papasakok ko as nesuvokiu, idomu net pasidare.