Tema: Re: Realus mokesciai nuo algos
Autorius: Laimis
Data: 2012-02-19 21:50:50
Dex rašė:
> viska jis gerai skaičiuoja, erezijas čia skleidi. Bet kokiam žmogui,
> pradedančiam daryti verslą, gali kilti natūralus klausimas. "Jei aš
> piliečiui X už jo darbą norėsiu mokėti 1000 litų, tai kiek jis turi
> uždirbti įmonei, kad aš būčiau pliuse ar bent jau ant 0".

Siūlau atsitrenkti į kampą prieš pradedant aiškinti, kaip skaičiuojami
mokesčiai, nes būtent juos tau ir reikės apskaičiuoti ir išskaičiuoti ne
taip, kaip tau atrodo (nebent, žinoma, nori galva pramušinėti sienas), o
taip, kaip jie skaičiuojami iš tikrųjų. 15% GPM, 9% PSD, 30,98%/28,5%
SDM tai kiek čia bus nuo 1000 Lt?

Kita vertus, neskiri dar vieno svarbaus dalyko: ne tu piliečiui *nori*
mokėti 1000 Lt, o pilietis visų pirma skaičiuoja/suinteresuotas kokia
bus jo alga įskaitant ir algą ant popieriaus, nes tai yra *jo* tikrasis
atlyginimas ir nuo jo daug kas priklauso (įskaitant įvairias
(potencialias) lengvatas, GPM'o pervedimus, pervedimus į privačius
pensijų fondus, kt.).

> O kaip skaičiuoja kažkas kažkur mėnulyje - neįdomu.

Nori artimiausio mėnulio adresą pasakysiu? vmi.lt.