Tema: Re: Realus mokesciai nuo algos
Autorius: Dex
Data: 2012-02-19 21:28:21
viska jis gerai skaičiuoja, erezijas čia skleidi. Bet kokiam žmogui,
pradedančiam daryti verslą, gali kilti natūralus klausimas. "Jei aš
piliečiui X už jo darbą norėsiu mokėti 1000 litų, tai kiek jis turi
uždirbti įmonei, kad aš būčiau pliuse ar bent jau ant 0".

Taigi, 62 proc. daugiau nei pilietis X gaus į rankas, nes jis kainuos
1620 Lt.

O kaip skaičiuoja kažkas kažkur mėnulyje - neįdomu.

Dex