Tema: Re: Realus mokesciai nuo algos
Autorius: Mister RR
Data: 2012-02-19 20:17:38
> Lietuvoje tu asmeniskai nuo algos jokiu mokesciu nemoki.

Cia tera zodziu zaismas "tu nemoki", "darbdavys moka" ir t.t. Faktas yra
vienas - darbdavys tavo darbo vietai skiria 100x pinigu, o tu gauni tik
57x. As skaitau, kad as moku 43x, tu gali galvot ka nori.

> ir kame cia nesamone ir zmoniu mulkinimas?

1. Rodoma, atseit, mokesciai yra mazesni nei is tiesu jie yra. Ale
darbdavys juos moka.
2. Sunkiau objektyviai palygint mokescius. Pas mus tu gauni israsa "alga
ant popieriaus", kas nera tapatu GROSS algai darbo skelbimuose UK, JAV.

> jei rasiu bent pora saliu Europoje, kur taip pat mokami mokesciai, tai
> tada kas?

Man tai nieko, tau jei tai aktualu, gal ir kazkokia nauda gausi.

> galesiu jau tave vadinti pirmakurisiu kaimo kolegijos studencioku?
> dar patiko "girdejau" "kazkur" ir "uzslepiama"
> cia tai 10 balu.
> tokie po to ir Seime dirba :DDDD

Cia is vis nesuprantu ka nori pasakyt, bet tikrai ne i tema.