Tema: Re: Draudimas. Data. Patarkit
Autorius: Gintas
Data: 2012-01-27 13:58:49
Noretusi taikos zemeje :)  Pernelyg daug?  Kaimyne  nenutrukstamai mokejo  draudimo imokas, tad gal draudimas galetu padengti islaidas?  Jeigu tai imanoma tik apturint dar didesnes islaidas, noriu tai ir isgirsti. Mat visada galvoju, kad as kazko nezinau, tačiau gal yra zinančiu? Kol kas vieni vienaip sako, kiti kitaip, kai regis  ne apie meiles dydi klausiama. Aplinkybes konkrečios, regis ir atsakymas toks turetu but. Is zalu atlyginimo skyriaus nieko nepazistu, kuris galetu, nekeldamas bangu, patarti.