Tema: Re: Draudimas. Data. Patarkit
Autorius: Gintas
Data: 2012-01-27 13:41:29
tai va ir mastau. Siaip, kadangi  ivykio diena buvo galiojantis draudimas, tai gimdo minti, kad jis galetu ir atlyginti:) O , bet, tačiau-jei rasau pareiskima, tai vienareiksmiskai arba kaimynei pasisalinimas is ivykio vietos (kas tolygu ziauriai papildomai baudai) arba draudimas motyvuodams, kad kaltininke nevykde KET reikalavimo pranesti mentams, gali atimti is jos ta suma, kuria man ismokes? Suma sumarum-draudimo judint finasiskai netikslinga ? Vienareiksmiskai?

P.S. Ar, tarkim, grizus po menesio atostogu Karibuose,  ant suzalotos ir jau pradejusios rudyt masinos rastas rastelis "paskambink tel........" nereiskia VIENAREIKSMISKAI, kad ivykio kaltininkas PASISALINO is ivykio vietos, jeigu mentai neturi jokios info apie ivyki savo suvestinese?