Tema: Re: Draudimas. Data. Patarkit
Autorius: Gintas
Data: 2012-01-27 12:33:29
Mentus buvau iskvietes, ten juk data ir masinos nr gal kazkur suvestineje atsispindi? Ant apziuros pasirasiau, tačiau nebeejau i komisariata ir neberasiau jokiu pareiskimu ar savu versiju. Tad nezinau kas per irasai komisariate lieka po tokio iskvietimo, jeigu draudimo kompanija pasidometu, ar si masina nebuvo nubrezta anksčiau. Tokie va tie sliekai:)