Tema: Re: Draudimas. Data. Patarkit
Autorius: Nitro
Data: 2012-01-27 13:19:50
juokus megsti? jei ivykis ivyko naujam draudimui negaliojant - kodel zala
turetu atlygint naujasis draudikas?

"Pi."  parašė naujienų news:jftu5r$plc$1@trimpas.omnitel.net...

siknoj slieku ieskai.. koks tau skirtumas kuris draudimas tau atlygins
zala..?
jei nebuvo pranesimo apie ivyki kai dar galiojo senas draudimas.. tai jie ir
nemokes nieko.. o dabar galiojantis draudimas ims ir susimokes..
bet to.. niekas niekur nepasisalino.. man irgi buvo i sona atsireme..
neturejom deklaracijos ivykio.. susitarem, susitikom kita diena, susirasem
viska ir issiskyrem..  taip ir cia.. susirasykit ivykio deklaracija..
rasyciau sios dienos data.. ir psio..