Tema: Re: Jei nufilmuociau pro langa greiti virsyjanti "ereli" ...
Autorius: svyt
Data: 2011-09-06 00:39:37
nu jau kiek pasenau, ne toks tas adrenalino poreikis, nors 25 metai vazineju
be iskaitiniu ar kiek rimtesniu avariju, nu kur po avarijos savo eiga
neisiskirstom, as geriau pacituosiu protingo zmogaus minty kuriai pritariu
pilnai-
''aš tai esu daugiau nei įsitikinęs, kad normaliai vairuoti mokantis
žmogus tokių nesąmonių nedaro. O jei jau daro, tai yra akivaizdu, kad
jam galvoj kažkas nelabai gerai.''
matai, dar yr toks dalykas kaip avariju pasekmes, jos vaziuojant per greit
klaidos kaina vietoj apsibraizymu patampa tragiskom. neslepiu, pries 20 metu
cirku kreciau daug, vazinejau saligatviais, be duslintuvu, sekmingai gal 2
kart pabegau nuo milicijos, ir 8 nuo policijosm, karta nesekmingai, masina
buvo ekskliuzyvas, vienintele lt, ir palauke po 3 val manes prie namu:-)))
dabar galiu pasiteisint kad buvo tokios tradicijos tais laikais, buvo garbes
reikalas nevairuot, kol 250 g. neikalei, buvo pries 15 metu mano gyvenime
laikotarpis kai isvis blaivas nevairavau, darbe per pietus kasdien po 3-5
bokalus alaus kaldavom, tai mane ismoke nevirsyt greicio, praleist
pesciuosius, segiotis dirza, nes sustabdys del dirzo, o sumokesiu labai
daug, visus 50 usd ;-), bet tai buvo senai senai...
--
vyt/ /