Tema: Re: Jei nufilmuociau pro langa greiti virsyjanti "ereli" ...
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-17 10:12:41
a tu pagalvok, ka cia lyginti?
Hujnia kokia nauja ar sena masina. Svarbu stabdziai veikia. O toliua jau viskas priklauso nuo vairuotojo reakcijos ir masinos stabdymo kelio. O stabdymo kelias manomanymu nelabai varijuoja nauja/sena masina jis daugiau priklauso nuo stabdziu efektyvumo/masinos mases/greicio. Todel kad kokia kruta masina pas tave vistiek ji sustos tik po xxx metru.
Beje, nakti lekti ant 120 ir staiga atsiradus kliuciai ant kelio (px kad masinu nera aplinkui) labai abejoju tavo super sugebejimu isvengti kliuties. Nes autopilotai kolkas dar tik testuojami :)

T:)