Tema: Re: Jei nufilmuociau pro langa greiti virsyjanti "ereli" ...
Autorius: Vdienis
Data: 2011-08-07 02:18:57
Pritariu ir aš, nors ne pasiteisinimas visom situacijom. Pvz važiavimas
kokiu 100, pvz vilniaus antakalnio gatvės antra juosta darbo metu
(nežinantiems - antakalnio gatvė yra siauresnė nei priklauso, prasilenkiant
troleibusams pirmose juostose, mašinos antrose juostose neretai jaučiasi
kaip kiemuose prasilenkinėjant) net pačiam rimčiausiaim ralistui yra durnas
užsiėmimas :)
Mano įvardintoj situacijoj ne kartą mačiau paniką priešpriešais važiuojančio
vairuotojo veide, kai mato, kad iš abiejų mašinos pusių max 10 cm
laviravimui, aš tokiu nepasitikiu, net kai abu prilėtinam iki 30..