Tema: Re: Isiskyres ar ne?
Autorius: Vasaris
Data: 2011-08-09 22:36:48
"Tomas123" <nesvarbu@omnite.net> wrote in message news:j1r791$m79$1@trimpas.omnitel.net...
> Ble...
>
> tos epaslaugos tai vejai kazkokie. Yra ten toks punktas, kad metuose karta gali nemokamai susizinoti kokie duomenys apie tave yra registre. Tai pries kelis menesius ten paziurejus suzinojau, kad pasirodo, mano tevas dar gyvas, nors gerai pamenu, kad palaidojom tevuka pries 12 metu.

Nerimtai laidojot, vyrai!

Maniškis diedukas vis dar turi prievoles konkrečiam savartynui, nors pats senai sliekus maitina :-( Dar sugebėt reikia valstybinėse institucijose softą taip parašyt, kad mirties liudijimą išrašius, sąskaitos iš valstybinių įmonių eitų. Man S.Dali paveikslai neretai mažiau su protu susipykę atrodo...