Tema: Re: Isiskyres ar ne?
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2011-08-09 15:05:06
Vaiku galejo per tuos 6 metus atsirasti, pavarde ta pati, o genetinis tyrimas, man cia vienas pasakojo, 1500-2000 Lt kainuoja.
Turtas igytas SANTUOKOJE ir yra bendras. Taipogi turiu pavyzdi, kaip n metu kartu negyvenes vyriokas paveldejo mirusios motinos buta, ir kiek problemu turejo uzsimanes ji parduoti.
Poezija - tai cia su sarkazmu? Issilavinimui retkarciais pasklaidyti netrukdo...