Tema: Re: Isiskyres ar ne?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-08-09 16:18:39
Dar karta sakau - del tolimesniu tu nezinai kas ir kaip.

"Tomas123"  wrote in message news:j1rapg$rhc$1@trimpas.omnitel.net...

Dar karta sakau :) As savo vaikus zinau :)
Taip, ex pagimde vaika mum jau nebegyvenant 2 metus, vaikui duota ex
sugyventinio pavarde, jis ir registruotas kaip tevas.
Turto nera jokio, nei bendro nei nebendro. Oficialiai esu vargsas beturtis
:)

Narsyk anonimiskai http://get-proxy.com/