Tema: Re: grąžinta žemė ir jos nuoma
Autorius: Junda
Data: 2011-06-14 18:08:24
Tai ūkininkas žino ir sakykim galvoja, kad ta jo sutartis visiškai
galiojanti, kodėl jis tam pačiam laikui dar turi antrą pasirašyt? O
kitam išnuomot negaliu, nes laukas suartas ir ten viskas auga, tai kas
gali tokį nuomotis sklypą? Bet kokiu atveju pasirašiau su tuo pačiu
ūkininku naują sutartį nuo tada, kai ta jo ir žemėtvarkos baigias.

Tuo tarpu nusiunčiau NŽT visus skanuotus dokumentus ir NEĮTIKĖTINA, bet
per nepilną parą gavau tos žemėtvarkos kontorėlės vedėjo antrą (jau kitu
tonu) laišką, kuriame jau siūlo perimti visas tos jų ir ūkininko
sutarties pareigas ir teises. (Įdomu kodėl pirmame laiške prieš 3 d. to
nesiūlė, gal į teisės aktus pasigilino, o gal paprotino valdžia iš
Vilniaus?). Pradžioj reikia su sutartimi susipažinti, nes man jos niekas
kol kas nerodė. Pareigos mane nelabai gąsdina, nes akivaizdu žemės
mokestį ir taip aš mokėsiu nuo vasario mėn. Tad belieka teisė į
nuompinigius.