Tema: Re: grąžinta žemė ir jos nuoma
Autorius: T:\)
Data: 2011-06-10 17:23:19
jie pirkimo pardavimu sutartyje buvo nurodyta salyga del nuomotoju, arba jei perkantis zinojo apie tai kad perka buta "su nuominikais" tai visiskai teiseta.
O siaip paziurek is kitos puses, is to kas surasyta suprantu, kad kai buvo sudaryta sutartis zemes atstatymo klausimai dar buvo sprendziami. Taigi jie turejo teise ja isnuomoto. Apibrezimas - tuoj bus grazintas labai realytyvus, nes nuosavybes atstatymas tesiasi jau dx metu. Imho nuosavybes atstatymo metu turejo buti informuota, kad nuosavybe atstatoma, bet su nuomos sutartimi, kol ji pasibaigs.

T:)