Tema: Re: grąžinta žemė ir jos nuoma
Autorius: T:\)
Data: 2011-06-10 17:45:26
ne teisininkas esu - bet mano nuomone, jei sutartis buvo registruota tai ukininkas kaip ir turetu buti visiskai ramus.
Jei sutartis nebuvo registruota - tai Junda gali su zeme daryti ka nori. Tik manau, galimas kabliukas jei  ukininkas/zemes fondas irodytu, kad Junda zinojo (turejo zinoti) apie sutarti.

T:)