Tema: Re: grąžinta žemė ir jos nuoma
Autorius: T:\)
Data: 2011-06-10 17:40:49
kiek as nusimanau teiseje,
6.559 straipsnis reiskia, kad jie nuomos sutartis buvo registruota (kiek zinau registravimas turi buti NT registru centre), tada pasikeitus zemes savininkui, sutartis lieka galioti, t.y. ukininkas ir toliau gali auginti paselius, kol sutartis pasibaigs arba bus nutraukta naujo savininko, bet pagal nuomos sutarties salygas (ispejimo terminai, kompensacijos ir pan.) Kam prikaluso atlygis jei sumoketa uz visa nuomos laikotarpi i prieki negaliu komentuoti.
Jei sutartis nebuvo registruota - naujas savininkas neprivalo laikytis sutarties (ukininkas aiksinasi savo santykius su zemes fondu).

T:)