Tema: Re: grąžinta žemė ir jos nuoma
Autorius: Junda
Data: 2011-06-10 17:07:48
Dėl paramos, tai viskas ten aišku. Kilus ginčui reik pateikt nuosavybę
įrodančius dokus + dokus, įrodančius atliktus darbus. Jei aš pvz. turiu
nuosavybę, bet nepateikiu darbo dokumentų, nieko negaunu. Jei kitas
pateikia darbo dokus, bet neįrodo teisės dirbti tą žemę, irgi nieko
negauna. Taigi galiu deklaruoti tą žemę nebent norėdama pakenkti tam
ūkininkui, kuris lyg ir nekaltas, juk jo neinformavo. Jis net linkęs su
manim pasirašyti tą nuomos sutartį, bet va jau žamėtvarka nenori tos
sutarties nutraukti, kad ir koks tai absurdas (tingi dirbti ir nenori
grąžinti jam tų kapeikų už nuomą).

Žemėtvarka man cituoja LR CK 6.564 2-3 punktus:
2. Apie žemės nuomos sutarties nutraukimą nuomotojas privalo raštu
pranešti žemės ūkio paskirties žemės nuomininkams ne vėliau kaip prieš
tris mėnesius, o kitos paskirties žemės nuomininkams – prieš du mėnesius
iki nuomos sutarties nutraukimo.

3. Jeigu žemės ūkio paskirties žemės nuomos sutartis nutraukiama prieš
terminą nuomotojo reikalavimu, derlių nusiima nuomininkas arba
nuomotojas atlygina nuomininkui su sutarties nutraukimu susijusius
nuostolius.

Bet tai ar mano čia reikalas, kad jie tą dieną, kai atkūrė teises
(vasarį), nepajudino subinės ir nepranešė tam ūkininkui? Jis neatrodo
žmogus piktybinis, sako nebūtų aręs jis tos žemės ir nebūtų jokių
problemų. O šiaip žemėtvarka galėjo tiesiog nesudaryti su juo sutarties
2010-09-01, kadangi aš jau buvau pateikus kadastrinius matavimus ir
laukiau sprendimo ir jie puikiai žinojo, kad tuojau bus atkurtos tos
teisės. Dabar, remdamiesi tuo 3 punktu ir bijodami, kad reikės atlygint
tam ūkininkui prarastą derlių, jie man rašo, kad NETIKSLINGA nutraukti
sutartį.

Kažin, jei aš išnuomočiau savo butą, paskui jį parduočiau, bet nauji
savininkai negalėtų į jį įsikelt, nes aš nenutraukčiau sutarties su
nuomininkais ir dar naglu snukiu aiškinčiau, kad matot man netikslinga
nutraukt sutartį, nes reikės mokėt netesybas, ar tai pasirodytų normalu
teisinėj valstybėj?