Tema: Re: grąžinta žemė ir jos nuoma
Autorius: Junda
Data: 2011-06-10 17:31:23
O jei neįrašyta ir nežinojo? Kaip tada? Nes būtent taip mano žemės
atveju ir yra. Nei aš žinojau, kad atgaunu žemę su svetimu nuomininku,
nei jis žinojo, kad žemė jau nebe niekieno.

Ne, nuomos sutarties metu nuosavybės atstatymo klausimas nebuvo
sprendžiamas, nes nutartis skirti (grąžinti) tą sklypą jau priimta 2009
metais. Tiesiog mes darėmės kadastrinius (nors juos turėjo žemėtvarka
atlikt, bet tiek delsė, kad užkniso, patys susimokėjom) ir pridavėm juos
jiems tvirtinti ir dokumentams išduoti. Aš nesakau, kad jie neturėjo
teisės jos išnuomot, gi žemė faktiškai dar buvo valstybės, aš tik sakau,
kad priėmę sprendimą dėl teisių atkūrimo, jie turėjo nutraukti sutartį
arba kažkaip bent su manim tartis ar bent informuot.

"LR CK 6.559 straipsnis. Žemės nuomos sutarties galiojimas pasikeitus
žemės nuomotojui

Kai dėl žemės savininko mirties arba kitu teisiniu pagrindu žemės
nuosavybės teisė pereina kitam savininkui, taip pat kai pasikeičia
valstybinės žemės nuomotojas, žemės nuomos sutartis galioja naujajam
žemės savininkui arba valstybinės žemės nuomotojui, jeigu sutartis buvo
įstatymų nustatyta tvarka įregistruota viešame registre."

Kaip suprantu, jei sutartis įregistruota viešame registre, tai dabar ji
su manim? :)