Tema: Re: Liudinink¸ apsauga?
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-29 00:17:38
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message
news:iacodj$ukv$1@trimpas.omnitel.net...
> T:) rašė:
> Aha, ščias. Pabandyk paliesti DU fondą. Aš su biudžetu turiu dar mažiau
> sąsajų, nei tu, tačiau pakanka jau to ką esu skaitęs spaudoje (ir
> susidaręs bendrą vaizdą); jei žodis neteisėta ir netiksliai apibūdina tai
> ką aš turiu omenyje, tai už netinkamą lėšų panaudojimą tikrai gresia
> atsakomybė. Bent kažkokia.

Taip, tai biudzetininkui butu pazeidimas, bet imho cia planines ekonomikos
palikimas.

> Ir būtų parodytas riebus fakas, nes taip akiplėšiškai kaulyti pinigų
> turbūt niekas neišdrįstų net ir provincijoje...
> (o dabar, tai tokia dainelė: tai juk jūsų vaikučiams; pieštukams,
> žaisliukams, muiliukams; langus pakamšyti, sienas padažyti; juk viskas tik
> dėl jūsų vaikučių...)

Realiai tik pakankamai siaurai mastantys nesupranta, kad nesvarbu ar
prasymas susimesti ant peistuku, ar ant virykles remonto, ar ant auklytes
kaledines premijos yra vienas ir tas pats - sumetimas i bendra darzelio
biudzeta. Cia tera tik teisingo ir objektyvaus susimetimo priezasties
atskliedimo klausimas.

> Pamodeliuok, kas būtų, jei nugriūtų koks darželio kampas. Nu tėvai ateitų
> mūryt, ar bent jau kitą rytą obščiakan sumestų...
> Nė velnio; yra darbai/atvejai/atsakomybė už kurių neįgalėjimą
> vykdyti/spręsti turi „skaudėti“ aukščiau ir dar aukščiau, kad tai iškiltų,
> būtų suvokiama, kaip reali problema (kurią tada jau galima realiai ir
> sistemiškai spręsti -- reglamentuoti, įteisinti tokius atvejus, didesnes
> priemokas, jų tarifus, kt.), o ne paliekama išspręsti savieigai ar
> šlykščiai neoficialiai permetama ant tėvų pečių.

O zinai kas realiai butu? Darzeli uzdarytu, vaikia neturetu kur eiti,
teveliai bedavotus ir stotu i likusiu darzeliu eile, stengtusi uz pinigelius
eile pagreitinti. Aktyviu tevu samburis suorganizuos koki piketa ir parasys
apie tai spaudoje straipsni, politikai pries rinkimus pazada, kad jau
kitamet stoves naujas darzelis. Bet po 3 metu bus vis dar organizuojamas
konkursas projektavimui. Per ta laika tavo vaikai jau bus ipuseje mokykla. O
tas kuris sedi valdzioje, jam nuo to nei skaudes nei klius nuo auksciau.
Nors zinoma, negaliu teigti, kad kazkas is auskciau ir bandys daryti
reforma, gal bus net ir finansvimas numatytas. Bet visa beda, kad kol
prasisuka per visa grandine nuo virsaus buvusio uzmanymo iki jo realizavimo
ideja issigimsta del buku valdininku ir norinciu pasipelnyti.
Beje, yra ir kita alternatyva, darzelio vadovybe su tevais aktyviai
bendradarbiauja ir bendromis jegomis atstovi savo, kad darzelis butu
suremontuotas. Bet galiu uztikrinti, be aktyvaus teveliu indelio tiek laiko
parsme, tiek finansine to nepadarysi.

T:)