Tema: Re: Liudininkų apsauga?
Autorius: Sail
Data: 2010-10-28 16:12:34
Na jei darba gerai darzelis dirba, tai nereiketu rasineti skundu. Jie tik
klizma gaus ir viskas, kam nuo to geriau. Svarbu vaikus kad myletu, jie nuo
to geresniais zmonem uzaugs.

OE buvau sutvarkes, gal ir dabar veiktu, bet kai sumokeje esam bauda uz
nieka kalbos prieziuros inspekcijai, tai grabe maciau as ta lietuvybe.
Valdininkai viska daro, kad tik labiau savo salies nemyletum. Ir jiems
pavyksta, bent jau mano atveju tikrai. Uzskaitykim tai kaip kuklia mano
protesto forma, kuri niekam neidomi.