Tema: Re: Liudininkø apsauga?
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-28 23:38:16
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message
news:iackql$q9p$1@trimpas.omnitel.net...
> Skundimas yra gana pagrįstas, jei lėšų (ne iš tos biudžeto eilutės)
> panaudojimas yra neteisėtas.

Apie ka as ir sneku, jei turi itarimu, kas islaidos buvo neteisetos, tai
reikia skusti. Bet mano kukliu supratimu (nebiudzetininko), tai kad islaidos
ne is tos eilutes apmoketos, tai nedaro ju neteisetomis.
Realybeje juk manau svarbiausia yra su turimu visu biudzetu issiversti kaip
galima geriau.

> Kodėl administracija tam nenaudoja lėšų iš  DU fondo...?

Na butu panaudoje is du fondo, tada aukletojos butu eje prasyti paramos du
fondui papildyti.
Juk cia ne taip, kad turi 10 kibiru su pinigais, cia greiciau turi kibira
pinigu (bendra darzelio biudzeta) ir tik skirtingus samtelius is to kibiro
semti skirtingiems tikslamas. Na paseme ne su tuo samteliu, bet nuo to
kibiras nei pilnesnis nei tustesnis nepasidare. Vienokiu ar kitokiu atveju
uz Kedo minimus darbus butu reikeje apmoketi t.y. papildomai susimesti.

> Jei tau patinka gyventi durnių laive, kreivų veidrodžių karalystėje ar su
> tuo jau susitaikei, tai dar nereiškia, kad visi susitaikė.

Nepatinka, nesusitaikiau, bet siuo atveju nematau del ko piktintis.
Galima del darbuotoju skaiciaus, galima del neukiskumo, gal dar del kokio
pazeidimo. Bet ne del to, kad buvo atlikti darbai kurie buvo butini, deje
neitraukti i biudzeto eilute.

> [...]
> mokyklų), palikta likimo valiai, tvarkosi, kaip išgali (legaliai ir
> nelegaliai, pusiau legaliai reketuoja tėvus) ir viršui raportuoja apie
> daugmaž normalų funkcionavimą. Viršus, nenorėdamas girdėti apie problemas,
> nenorėdamas kelti jokių bangų, tokį elgesį tik skatina, tokį modelį
> kategoriškai primeta ir savo ruožtu raportuoja apie normalumą dar
> viršesniam administracijos sluoksniui. Ir galų gale turime bendrą
> vaizdą -- niekas normaliai neveikia taip, kai turėtų/galėtų veikti
> (pradedant jau ir ugdymo paskirties priemokų tarifo paskaičiavimu)

Pradekime nuo to, kad turin bendra valstybes (iskaitant savivaldybiu)
biudzeta skiriamu lesu kiekis priklauso nuo to kiek surenka pajamu. Kaip
zinia pajamu surinkimas suslubaves, o buves didelis apetitas kai kuriu
pileiciu pinigus efektyviai isisavinti tik siauro asmeninio rato poreikiams
patenkinti tai dar labiau apsunkina. Bet tai gal jau zymiai platesne
problema.

Jei apie primokejima jei papildomas inasas vaiko ugdymui (ko nedamoka
valstybe/savivaldybe) yra blogai, tai ar nedamokame kai daromes operacijas,
ar nedamokame kai taisome dantis (arba is vis privaciai gydomes), ar
nedamokame moksleiviu mokymui, galu gale ar nepadedame savo pensininkams
tevams? Juk visa tai kaip ir turetu valstybe suteikti "nemokamai"?

T:)