Tema: Re: Liudininkų apsauga?
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-28 17:48:28
"KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:iac0ot$v4d$1@trimpas.omnitel.net...
> O kodėl neskiriamas? Gal todėl, kad niekas neprašė, nes gerokai patogiau
> yra panaudoti ugdymo lėšas arba nieko nedaryti?
> Suprask, kad jei neprašysi, tai ir negausi!

Bet juk pats sakei, kad neturi jokiu irodymu, kad neprase.
O ir kaip tu isivaizduoji ta prasyma? Na primesk savivaldybe yra tavo darbdavys, darzelis tai tu kaip eilinis darbuotojas. Metu prazioje surenkamas darbo kolektyvas ir pasakoma, siandiena biudzetas sumazintas, visiems alga mazeja 100 lt. Na gal dar pasiderete ir suderinate, kad alga pradzioje bus mazinama 80 lt. O tu paskui po poros menesiu ateini pas darbdavi ir sakai, zinai cia man pritruko biski ant pragyvenimo, gal gali pakelti atlyginima? :)
Prasyti galima ir reikia, bet reikia supratsi, kad nusiuntes 10 prasymu, po to kai gavai atsakyma kad daugiau ne bus, ir dar pries tai buvo apkarpytas finansavimas, gali buti palaikytas minimum legvatikiu :)

> Na, ir apie ką tu čia? Juk pats sau prieštarauti pradėjai – nori, kad
> būtų tvarka, bet siūlai „suprasti“, kad nėra pinigų ir „nieko čia
> nepakeisi“.
As apie tai, kad as geriau jau sutikciau vaika leisti i toki darzeli kur suorganizuos ta stiklo pakeitima, net ir tuo atveju, jei man paciam reikes prisideti prie to stiklo pakeitimo ar prie ugdymo lesu. As realistas, geriau sumokesiu 10 lt, nei rasysiu rasta del stiklo pakietimo ir lauksiu kol ji pakeis kai jau mano vaikais eis i mokykla.
Kodel nerasai skundu kur istiesu pinigai isplaunami ir ne simtais, o simtais tukstanciais.

T:)