Tema: Re: Liudininkّ apsauga?
Autorius: KEdas
Data: 2010-10-28 17:05:12
Sail rašė:
> Tai darzelis darzeliui nelygu.
>
> Yra darzeliu, kur sukasi kaip gali, bet padaro darba gerai. Sutaiso
> virykle is ugdymo lesu, kad galetu pietus paruost.

O man toks požiūris nepriimtinas, nes auklėtojos verčiamos dirbti ne
savo darbą – iš tėvų rinkti pinigus už pieštukus, spektaklius,
sąsiuvinius ir t.t. Toks darbas dar ir nelegalus.

> As premija uz teisinga poziuri duociau, svarbu ne kazkokia debilna
> tvarka, o kad vaikus gerais zmonem uzaugintu. Kad i reikalo esme
> ziuretu.

Vaikus ugdo auklėtojos, ne direktoriai! O kam tada savivaldybėje yra
švietimo departamentas?

Pabandykime pamodeliuoti. Kaip manai kas atsitiktų jei sugestų viryklė,
o direktorė pasakytų, kad nėra pinigų jos remontui (ugdymo lėšos jau
išnaudotos).
1. Vaikai liktų nevalgę.
2. Darželį uždarytų.
3. Išmestų direktorę.
4. Savivaldybė skirtų pinigų viryklės remontui.