Tema: Re: Liudininkų apsauga?
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-28 17:30:58
Tai ir reikejo prasyti daugiau finansavimo darzeliui, o ne klausti cia mes susiremontavome virykle, ar galejome ta padaryti? :)

O ir siaip nesuprantu kuo tada skiriasi skundas nuo paklausimo suo atveju? Kad atsakyti i tavo klausima turi buti atliktas patikrinimas, patikrinimo metu radus pazeidimu baudziamas asmuo padares pazeidima. Lygiai tas pats kas parasius apie pazeidima, juk tu tik informuoji apie galima pazeidimo fakta, o ar pazeide ar ne sprendima priemi ne tu.

Kad sutaupyti 60 klt du fondo per metus nuo 30 zmoniu uztenka visu sutartini atlyginima sumazinti 115-120 lt
Del darbuotoju skaiciaus, formaliai galiu surinkti apie 10 pareigybiu kurios butu kaip ir  butinos, bet nebutu susijusios tiesiogiai su vaiku prieziura. Ir darbuotoju skaicius gali labai skirtis nuo darbo laiko.

T:)