Tema: Re: Vanden telkinys- privati teritorija
Autorius: Gintas
Data: 2010-07-13 12:44:29
reik ismokt  baust ne tik smulkius vagisius, bet ir itakingus ponus, valdininkus-tada viskas atsistos i vezes.  Susikala tvoros mietus i ezera ir dedasi esantis ismintingi, mat zino istatymo spragas. Vienas nama pasistate ant kranto ir pavadino "kietastoge palapine" , kitas du namus sujunge kabanciu tiltu ir pavadino tai "nevienaturiu namu", mat leidimas tebuvo isduotas vieno namo statybai.
 USA va nori nubausti zinoma veikeja uz 30senumo ivykius, o lietuvoje, jei sugebi, jau prasidejus tarnybiniam patikrinimui,   laiku susirgti ir besirgdamas atsistatydinti-gauni padoria pensija ir medali.
 Mano privati ganykla ribojasi su magistrale. Surenku ismestas siuksles. Jeigu elgciausi taip, kaip kad elgiasi privacios pakrantes savininkas salia Ulos, tureciau neleisti niekam sustoti arba sustojus lai sumoka mokesti.