Tema: SEB'o sistemos pakeitimas palengvino klientų darbą
Autorius: KEdas
Data: 2010-07-10 11:20:38
Internetu pirkau iš Kautros autobuso bilietą, bet dėl įvairiausių 
priežasčių negalėjau juo pasinaudoti. Kautra be berteikalingų klausimų 
sutiko grąžinti pinigus, bet susidūrė su problemomis. Įsivaizduoju, kad 
el. prekyba Lietuvoje ir toliau „klestės“.

Kautros prašymas:

Laba diena,
Negalime pervesti Jums pinigų už nepanaudotą bilietą. Gavome iš banko 
atsakymą, kad nurodyta Jūsų kortelės sąskaita (LT479709716061xxxx), o 
bankas reikalauja nurodyti paprastos sąskaitos numerį. Bankas atnaujino 
07.03-06 dienomis savo duomenų bazę ir matomai, pasikeitė reikalavimas. 
Lauksime Jūsų sąskaitos numerio ir kai tik tada galesime pervesti pinigus.