Tema: Re: SEB'o sistemos pakeitimas palengvino klientų darbą
Autorius: Pushtunas
Data: 2010-07-12 13:06:27
Teisingai, jau senokai kortelės numeris nebetiko pavedimui. Reikėjo 
sąskaitos numerėlio.

"ups" <info@naujasdizainas.lt> wrote in message 
news:i1ea95$ako$1@trimpas.omnitel.net...
>  na tai kad man rodos pas juos ir iki keitimo negalima buvo pervesti i 
> korteles numeri, jei nezinai saskaitos. Tik jei pavedimas ejo i tavo 
> saskaita tada matai is kur aytejo saskaitos numeri, o jei koretele pavesta 
> fig vam nematysi.
>
> ups
> -----------------------
> www.naujasdizainas.lt
>
>
> 2010.07.10 11:20, KEdas rašė:
>> Internetu pirkau iš Kautros autobuso bilietą, bet dėl įvairiausių 
>> priežasčių negalėjau juo pasinaudoti. Kautra be berteikalingų klausimų 
>> sutiko grąžinti pinigus, bet susidūrė su problemomis. Įsivaizduoju, kad 
>> el. prekyba Lietuvoje ir toliau „klestės“.
>>
>> Kautros prašymas:
>>
>> Laba diena,
>> Negalime pervesti Jums pinigų už nepanaudotą bilietą. Gavome iš banko 
>> atsakymą, kad nurodyta Jūsų kortelės sąskaita (LT479709716061xxxx), o 
>> bankas reikalauja nurodyti paprastos sąskaitos numerį. Bankas atnaujino 
>> 07.03-06 dienomis savo duomenų bazę ir matomai, pasikeitė reikalavimas. 
>> Lauksime Jūsų sąskaitos numerio ir kai tik tada galesime pervesti 
>> pinigus.