Tema: Re: Vanden telkinys- privati teritorija
Autorius: Sail
Data: 2010-07-13 08:27:47
Taigi kad ne valdiska, o turi palikt praejima. Ir moki visus mokescius uz ta
zeme.

O siuksles, kurias visos kiaules palieka, ir bonkes i ezera sumestos -
savininkui kuopt. Va nuvaziuosiu savaitgali i sodyba, galeciau pafotkint,
kaip pakrantes atrodo.

Man irgi nepatinka, kad negali prieit, kur nori. Esu mates prie ezero
sutvarkytas vietas su pavesinem - parastyta - sustokit, maudykites, tik
nestatykit palapiniu ir nepalikit siuksliu. Va cia zmoniskai. Tik kad su
lietuviais/rusais zmoniskai deja negalima.