Tema: Re: Vandens telkinys- privati teritorija
Autorius: Renookas
Data: 2010-07-12 15:20:31
tai gal reikejo pasirinkti sklypa ne prie ezero o ezera palikti tautai?

As nieko pries namus graziose vietose, bet kai namai statomi botanikos sode,
zeme mistiniais budais planuose atzymima iki pat upes be jokiu praejimu,
arba atitveriama tvoromis kad nepraeitum, tai esu labai pries tokius... nori
prie upes, ezero, tai buk malonus susitakyk ir su is to kylanciomis
problemomis.. kazkaip kai stato prie kelio tai visiems aisku kad pestieji
vaikscios, siuksliu numes, masinos dulkes kels, bet kad prie ezero ar upes
pastacius nama ten zmones gali vaikscioti, guleti, tai jau pasaulio
pabaiga... as nepateisinu siusklinimu, visada susirenku gamtoje siuskles net
ir ne visada savo, bet privatininku gamtos grobstytoju nepateisnau ir
nepateisinsiu. Ir jei butu balsavimas prabalsuociau uz nugriovima visu
neteisetu issisokeliu...