Tema: Re: Vanden telkinys- privati teritorija
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-07-13 10:11:42
Teisingai. Kadangi nieko nekaso, nepazeisdamas nei vieno kodekso radau n
budu susitvarkyti pakrante taip, kad neprieis nei padorus zmogus nei
chuliganas. Man gerai - kam nepatinka, tegu aiskinasi su chuliganais - ash
pradzioj tikrai nebuvau pires, kad ten vaiskciotu zmones. Bet kai pradejo
rinktis bidlo - teko pasirinkti ir man - leisti visus arba nieko.