Tema: Re: Vandens telkinys- privati teritorija
Autorius: Alius
Data: 2010-07-12 18:35:03
Kam gyvenino budas, kam biznis.
Siaip idomu, kiek is tu kuriem viskas blogai, sugalvojo: vat siaip sau
nuvaziuoti prie vandens i miska etc ir parinkti siuksles, kurias mes patys
ir paliekam. Taip niekas nesumasto, bet kai tik atsiranda sutvarkyta
teritorija, staigiai visiems reikia ten. Bet niekas nepagalvojo, kad tos
teritorijos tvarkymas irgi kainuoja, ir tas pats keliukas pats neatsirado,
ir meldai pakranteje patys nedingo, is smeliukas irgi ne is dangaus.
Tai kam tada piktintis jei kazkas investato N+K litu ir po to noretu
kazkokios tai grazos, bent jau uz ta tvakyma po poilsiautoju.