Tema: Re: Vandens telkinys- privati teritorija
Autorius: CodeC
Data: 2010-07-12 16:27:12
On 07/12/2010 04:21 PM, Giedre ir Ko wrote:
> Butent!
> "Alius"<alius@snigra.lt>  wrote in message

deja pasivazinejus aplink dauguma lietuvos ezeru situacija gerokai
kitokia: ties kiekvienu menkiausiu keliuku stovi slagbaumas spynom
apkabinetas, lenteles su "Privati valda" bei 'kazkodel' nurodytas
telefonais, o kur keliukas bent kiek didesnis ir populiaresnis, daznai
stovi diedas su papuvusia audine ir iskart puola raportuoti "uz masina
xx litu, uz palapine xx litu".