Tema: Re: LATGA
Autorius: Johnson & Johnson
Data: 2010-05-20 02:08:11
Uzskaitau sia nuomone.

Kai buvo viesos diskusijos, is serijos LANVA vs "piratai", tai puse,
palaikanti "piratus" bande ieskoti kompromisu, kaip produkcijos pirkima
padaryt kazkokiu patrauklesniu, priimtinesniu, tokiu budu gal daugiau
pardavimu padaryt, tai LANVA su kitom tokio pat plauko organizacijom
pozicija buvo mazdaug, kad "o kam cia mum kazko ieskot, istatymai musu
puseje, ka norim, ta darom". Nu tai jeigu viskas OK, tai as irgi nematau
jokiu minusu uz nieka nemoketi, netgi moraliskai man tai labai priimtina
pasidare.

I istatymus irgi nereikia ziureti, kaip i kokia sventa karve. Lobistai su
itin dideliu kapitalu uznugary gali ne tiek ir mazai nuveikt, o kiek tai
teisinga visuomenes atzvilgiu, tai kitas klausimas. Tai ir gaunasi, kad visi
ziuri is savo poziciju, kaip cia ka padaryt, kad butu kuo daugiau butent
asmenines naudos, o viesas interesas nelabai aktualu. Lygiai tokiu budu man
neaktualu LANVU, LATGU ir kitu parazitiniu organizaciju interesai :)