Tema: Re: LATGA
Autorius: lasaZ
Data: 2010-05-17 14:00:12
jei pastebėsi, mano pasisakymuose yra tik KONTROLĖS trūkumas, o ne kūrinio
atgaminimas ar viešas transliavimas be atlygio autoriui.

Esant efektyviai veiklai ir mažesniems kaštams, realu, kad įkainiai kuriuos
reikėtų mokėti kirpykloms būtų mažesni ir galų gale visi jaustų, kad yra
kažkokia atskaitomybė už išleidžiamus pinigus. Tuo tarpu kai LATGA palei 50%
pajamų išleidžia administravimui, ir jų pajamos siekia keliolika milijonų,
man, kaip žmogui suprantančiam kas yra 6-7 mln kaštai per metus, kyla LABAI
DAUG klausimų dėl veiklos efektyvumo.

Beje, LATGA tinklapyje skaidrios ataskaitos su aiškiais pajamų/išlaidų
išdėstymais dingsta nuo 2007 metų. Keista.

Beje - siūlau verslo planą. Prisėsk, suprodiusink valandos trukmės 30 gabalų
setą luonge stiliuje, sukišk į 3 CD ir paplatink per kirpyklas ir panašias
vietas po 100 LT kartu su autorinių teisių atsisakymu LATGAi. Nujaučiu
turėtų neblogai atsipirkt projektas :)

lasaZ