Tema: Re: LATGA
Autorius: KEdas
Data: 2010-05-17 14:48:47
ukw rašė:
> tai su kirpyklom neishdegs. nes jei moterishkem sunku/gaila susimoketi 25
> litus/metams, tai patikek, jos tikrai nemokes 100 litu uzh kompakta :)

Nesuprantu iš kur tu trauki tuos 25Lt metams. Tekste aš randu kitokius
skaičius:
„"Baudų mes netaikome, tik per teismą prašome sumokėti autoriams
priklausantį atlyginimą. Jei atlygis nemokėtas ilgą laiką, teismas gali
nuspręsti įstaigai taikyti ne standartinius, o didesnius koeficientus.
Tokiais atvejais, pavyzdžiui, už 30 kvadratinių metrų naudojamą plotą,
kuriame skamba muzika, *kas mėnesį* reikėtų sumokėti *ne 50*, o 80
litų", - aiškino E.Vaitekūnas.“