Tema: Re: LATGA
Autorius: KEdas
Data: 2010-05-17 14:55:38
ukw rašė:
> "KEdas"<news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net>  wrote in message
>
> miglotai tau tai neturi rupeti.
>
> o jei rupi - eini i valstybes kontrole ir reikalauji ataskaitos, kaip kad
> mokesciu moketojas.
>
> viskas istatymishka ir reglamentuota.

Ir niekas jokios ataskaitos man nepateiks, nes taip yra įstatymiškai
reglamentuota asociacijų įstatyme. Beje, LATGA nariai galėtų ją
išvaikyti dėl nuolat pažeidinėjamo asociacijų įstatymo (susirinkimų
dažnumas, įstatų tvirtinimui reikalingas balsų skaičius, finansinės
ataskaitos tvirtinimas), bet irgi neskubės to daryti.