Tema: Re: LATGA
Autorius: lasaZ
Data: 2010-05-17 13:49:03
LANVA visiškai nesusijusi su LATGA. Ji kilo iš LMIA asociacijos kovos su
piratavimu skyriaus. Aš kažkada ten esu dalyvaves kaip asociacijos narys,
todėl tai kontorai didelių simpatijų nejaučiu. Kaip ir Kęstučiui Pūkui,
kuris yra reto suktumo tipas. Ir savo laiku ten dirbo veikėjų, kurių veikla
labai jau ant BK ribos ėjo...

Ir jų abiejų funkcijos skiriasi iš esmės - LATGA administruoja autorių
teises, LANVA kovoja su piratavimu.

lasaZ