Tema: Re: LATGA
Autorius: lasaZ
Data: 2010-05-17 13:45:48
na, aš kaip ir esu autorius, žmonai kapsi jos tėvo užsienyje išleistų
kompaktų lašeliai kas ketvirtį (tėvas jau miręs), tai situaciją žinau ne iš
spaudos. LATGA yra įteisinta autorių teisių gynimo monopolija, kurios pajamų
ir išlaidų išorinės kontrolės nėra.

Tokia agentūra yra reikalinga, be jokios abejonės. Bet matau ten daug
neefektyvumo ir jokios rimtesnės kontrolės iš dideles galias delegavusios
valstybės pusės.

lasaZ